Gratis verzenden vanaf EUR 40,00
Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis*
Veilig winkelen en betalen

Klantenservice


Bestellen

Bestellen bij Kiesrijk is heel eenvoudig. Om uw bestelling te plaatsen volgt u onderstaande stappen:

1) Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen door op de button 'winkelwagen' te klikken. In uw winkelwagen kunt u een product verwijderen of het aantal verwijderen. U kunt ervoor kiezen om verder te winkelen of verder te gaan met het afrekenproces door op te button 'ga door met afrekenen' te klikken.

2) Vul u adresgegevens in. U kunt bestellen door een account aan te maken. Uw gegevens worden door Kiesrijk bewaard en bij een volgende bestelling bij Kiesrijk hoeft u alleen maar in te loggen. Bestelt u liever zonder account? Dit is ook mogelijk. Iedere keer als u bestelt vult u dan opnieuw uw gegevens in.

3) Kiesrijk biedt u verschillende betaalmethoden aan. Selecteer de gewenste betaalmethode.

4) Controleer de inhoud van uw winkelwagen, adresgegevens en betaalmethode. Indien u akkoord gaat met alle gegevens drukt u op de button 'plaats bestelling' en uw bestelling is geplaatst.

5) U ontvangt van Kiesrijk een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Op deze bevestiging staan de producten die u heeft besteld, het totaalbedrag van uw bestelling inclusief eventuele kosten en verdere betalingsgegevens. Uw factuur wordt per e-mail naar u verzonden.

6) Zodra wij uw bestelling hebben ingepakt, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging.


Betaalwijze

U kunt bij Kiesrijk op de volgende manieren betalen:
 

- iDEAL

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw eigen vertrouwde internet betaalomgeving van één van onderstaande banken:

 

 

- Achteraf betalen

Wilt u eerst de producten in huis hebben alvorens te betalen? Kies dan voor het gemak van achteraf betalen.
 

Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. U ontvangt de factuur per email.
Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsen op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens van Billink de factuur welke verantwoordelijk is voor de verdere afhandeling van uw betaling. 

Komt u niet in aanmerking voor achteraf betalen? Dan adviseert Kiesrijk u te betalen via iDEAL of door middel van bankoverschrijving.


Kosten en voorwaarden:

  • Achteraf betalen kost EUR 1,99 per bestelling.
  • U ontvangt een factuur per e-mail van Billink. 
  • U heeft 14 dagen de tijd om uw factuur te betalen.


Voordelen:

  • U betaalt achteraf, dus pas nadat u de bestelling heeft ontvangen.
  • Geen bankpas of identifier bij de hand? Betaal via achteraf betalen!
  • Uw bestelling wordt direct verstuurd (mits op voorraad).

 

Voorwaarden Billink:

  1. Betaling dient binnen de gestelde betalingstermijn te worden voldaan aan Billink B.V. (hierna: “Billink”). Alle rechten uit hoofde van de vordering zijn immers door ons overgedragen aan Billink, die de inning van de vordering zal verzorgen. Uw gegevens worden door of namens Billink getoetst en geregistreerd, deze gegevens kunnen onder meer worden gebruikt voor de incasso van vorderingen en toetsing van orders in de uitvoering van het acceptatiebeleid van aangesloten organisaties. Billink behoudt zich het recht voor om het verzoek van de klant voor betalen op rekening te weigeren. De gehanteerde betalingstermijn is een fatale termijn. Bij niet tijdige betaling is de klant dan ook zonder ingebrekestelling in verzuim en is Billink gerechtigd vanaf de vervaldatum van de factuur een contractuele rente van 0,75% per maand (waarbij een gedeelte van een maand als hele maand wordt beschouwd) in rekening te brengen. Billink is bovendien gerechtigd buitengerechtelijke incassokosten op grond van de wet bij de klant in rekening te brengen. In geval van zakelijke klanten is Billink tevens gerechtigd herinnerings- en aanmaningskosten bij de klant in rekening te brengen, onverminderd het recht van Billink om de daadwerkelijk gemaakte kosten bij de klant in rekening te brengen indien deze het aldus berekende bedrag te boven mochten gaan. Deze kosten bedragen minimaal 15% van de hoofdsom met een minimum van 75 euro. Billink is tevens gerechtigd de vordering aan een derde over te dragen. Hetgeen in het voorgaande met betrekking tot Billink is bepaald gaat in dat geval tevens over op de derde aan wie de vordering is overgedragen.”

De persoonsgegevens die Kiesrijk in het kader van de bedrijfsvoering verwerkt, worden (mede) door haar dan wel door derden aan wie de vorderingen gecedeerd (overgedragen) worden gebruikt voor of bij:

a) risicoanalyses

b) de voorkoming, opsporing en bestrijding van fraude of onregelmatigheden.


 

 

Bankoverschrijving

U kunt het bedrag van uw bestelling overmaken op rekeningnummer NL67RABO0136120016 ten name van Kiesrijk onder vermelding van het bestelnummer (deze wordt u per e-mail toegezonden). Zodra het bedrag op de rekening van Kiesrijk is bijgeschreven wordt uw bestelling verstuurd. Als uw betaling niet binnen 5 werkdagen na bestelling is ontvangen, dan heeft Kiesrijk het recht om de bestelling te annuleren.

 

Verzenden

Kiesrijk verzendt de bestelling, na ontvangst van de betaling, zo spoedig mogelijk. In de regel bedraagt de levertijd 2 à 3 werkdagen. Indien een product onverhoopt niet op voorraad is, wordt u door middel van een e-mail op de hoogte gesteld, met daarin tevens de verwachte leverdatum. Kiesrijk streeft ernaar om alle bestelde producten in één keer te verzenden.


Uw aankopen worden door Kiesrijk op het door u opgegeven adres bezorgd. Bezorging geschiedt door een brievenbuspakje of per pakketpost. Voor het verzenden van uw bestelling maakt Kiesrijk gebruik van PostNL en DHL Parcel. Bij bestellingen die verzonden worden met pakketpost ontvangt u een Track & Trace code.


PostNL bezorgt uw pakket altijd aan huis en doet standaard 2 afleverpogingen. Als het pakket de tweede keer ook niet afgeleverd kan worden, zal de vervoerder het pakket bij de buren aanbieden of het pakket bij het postkantoor afleveren.

DHL Parcel bezorgd uw pakket altijd aan huis. Heeft u de bezorger gemist?  Dan vindt u een kaart in de brievenbus met daarop een bezorgcode. Met behulp van deze bezorgcode, uw postcode en het soort pakket kunt u op de website van DHL Parcel een nieuwe aflevermogelijkheid kiezen.


Helaas is op dit moment alleen nog verzending binnen Nederland mogelijk.


Verzendkosten

Alle bestellingen vanaf EUR 35,- worden gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen tot EUR 35,- berekent Kiesrijk EUR 3,50 aan verzendkosten.


R
etourneren

Het kan zijn dat u vanwege een specifieke reden één of meerdere producten wilt retourneren. In dat geval wordt u verzocht de onderstaande informatie goed door te lezen:
 

Vanaf de dag na ontvangst van uw bestelling heeft u de ontvangen producten 14 dagen op zicht. Binnen deze 14 dagen heeft u het recht om deze te retourneren. Een product kan enkel worden geretourneerd in onbeschadigde staat en (in de redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking. Mondspoeling, tandpasta's, tandenborstels, interdentaal ragers, mondgels en mondspray’s kunnen om hygiënische redenen alleen worden geretourneerd indien de verpakking verzegeld of ongeopend is.
 

Bij abonnementen heeft u alleen bij de eerste levering de mogelijkheid om producten te retourneren.


Producten die u wilt retourneren, dienen eerst aangemeld te worden door middel van het retourformulier.

Download hier het retourformulier. Vul het retourformulier volledig in en stuur naar het aangegeven (email)adres. 
Na het aanmelden van uw retour ontvangt u een bevestiging per e-mail. 

Als een retourzending niet aan de voorwaarden voldoet wordt deze geweigerd. Ook ongefrankeerde of niet voldoende gefrankeerde retourzendingen worden geweigerd. De kosten en het risico voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Retourzendingen, welke buiten de retourtermijn verzonden worden (datum poststempel is bindend), worden niet gecrediteerd en worden automatisch eigendom van Kiesrijk.
 

Kiesrijk restitueert uiterlijk binnen 14 dagen, na volledige afhandeling van de retourzending, het reeds betaalde bedrag voor de geretourneerde producten. De door Kiesrijk gemaakte en in rekening gebrachte verzend- en/of administratiekosten zullen niet worden vergoedt.


Klachten 

Wij hechten veel waarde aan kwaliteit en service. Wanneer u een klacht heeft over onze dienstverlening, zoals u die ervaren heeft, is dat natuurlijk erg vervelend. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht per e-mail, regulier post en/of telefonisch aan ons door te geven. Zo kunnen wij uw klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Roemer Visscherstraat 350
3132 EZ Vlaardingen
0345-210121
info@kiesrijk.nl


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kiesrijk bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevedigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).


Heeft u nog vragen?

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: info@kiesrijk.nl