0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Als je vragen of opmerkingen heeft of adviezen nodig hebt, vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Veelgestelde vragen

    Bestellen

    1.1 Hoe maak ik een account aan?

    Door een account aan te maken, kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, je bestelling bekijken en volgen en meer.

    Een account aanmaken kan hier.

    1.2 Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen.

    Door een account aan te maken in deze winkel kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

    1.3 Wat zijn de betaalmethoden?

    Betalen kan op de volgende manieren:

    • iDEAL
    • Afterpay, achteraf betalen via digitale factuur
    • Billink, achteraf betalen via digitale factuur
    • Visa/Mastercard
    • Apple Pay
    • Mistercash/Bancontact (Belgische klanten)

    Voor meer informatie zie hier.

    1.4 Mijn betaling is niet gelukt. Hoe kan ik mijn bestelling alsnog afronden?

    Is de betaling van je bestelling niet gelukt en wil je alsnog je bestelling afronden? Via je account kun je je bestellingen zien en alsnog betalen met iDEAL.

    Heeft u geen account? Dan kun je via [email protected] een betaalverzoek aanvragen.

    Let op! Dit geldt niet voor orders via Afterpay en Billink. In dat geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen.

    1.5 Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen op Kiesrijk.nl zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De BTW bedragen worden gespecificeerd op onze facturen.

    1.6 Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

    Jazeker, dat is geen probleem!

    Koop je iets voor je bedrijf of wil je iemand een mondverzorgingsproduct cadeau doen? In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.

    1.7 Hoe gaat Kiesrijk om met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij respecteren de privacy van al onze klanten.

    De gegevens die je ons versterkt zullen vertrouwelijk worden behandeld in een veilige omgeving. In deze privacyverklaring lees je waarvoor we jouw gegevens nodig hebben en gebruiken.

    Levertijden & Verzenden

    2.1 Wat zijn de verzendkosten?

    Voordat je definitief een bestelling plaatst, kun je op de afrekenpagina zien wat de verzendkosten zijn.

    Nederland:

    • Bestellingen vanaf €49,- worden gratis thuisbezorgd
    • €3,95 voor alle overige bestellingen die door de brievenbus passen
    • €5,95 voor alle pakketten (thuisbezorgd of kies voor afhalen bij een PostNL-punt)

    Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL.

    België

    Bestellingen vanaf 75 euro worden gratis thuisbezorgd, daaronder:

    * 7.95 euro. We versturen met PostNL. 

    2.2 Mijn bestelling is incompleet of kapot aangekomen.

    Is je bestelling kapot of incompleet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto mee ter beoordeling. We helpen je zo spoedig mogelijk via [email protected].

    Ook voor andere vragen of klachten kun je mailen naar onze klantenservice.

    2.3 Waar blijft mijn bestelling?

    Bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 15:00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden.

    Bestellingen die vrijdag na 15:00 geplaatst zijn, worden op maandag verzonden.

    Dit betekent veelal dat je jouw bestelling de volgende werkdag al in huis hebt.

    Voor de bezorging van de bestelling zijn we afhankelijk van onze bezorgpartners. Het komt helaas wel eens voor dat PostNL enkele dagen later bezorgd. Dit vinden wij heel vervelend. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Naar verwachting wordt je bestelling op korte termijn alsnog bezorgd.

    2.4 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Jazeker!

    Het is geen probleem om je bestelling op te halen. Dit kan op ons adres in Dongen (Noord Brabant).

    Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor de verzendoptie 'afhalen in Dongen'. Je ontvangt dan een mail met daarin het adres.

    Ook kun je er bij Pakketpost voor kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. 

    2.5 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Jazeker, wij verzenden ook naar België.

     

     

    2.6 Wat is de levertijd?

    Bestel je op maandag t/m vrijdag voor 16:00, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog door ons verzonden. Dit betekent veelal levering de volgende werkdag.

    Bestellingen die vrijdag na 16:00 en maandag voor 16:00 worden geplaatst, worden op maandag verstuurd.

    Retourneren

    3.1 Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Heb je een verkeerde maat rager besteld? Of had je toch liever een andere soort tandenborstel gehad? Geen probleem! Je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen onder de volgende voorwaarden:

    • Jouw retour is binnen 14 dagen na ontvangst aangemeld
    • Jouw retourzending is binnen 14 dagen na aanmelding bij ons bezorgd
    • De producten zijn ongebruikt en ongeopend
    • Voeg het retourformulier toe voor de snelste afhandeling
    • De retourkosten zijn voor eigen rekening.

    3.2 Wanneer wordt mijn retour verwerkt?

    Wij behandeling jouw retour binnen 3-5 werkdagen na aflevering.

    Wij controleren of de producten inderdaad ongebruikt en ongeopend zijn.

    Vervolgens storten wij het retourbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

    3.3 Wat is het retouradres?

    Kiesrijk.nl

    Eindsestraat 4B

    5105 AC Dongen

    Kortingscode

    4.1 Hoe kom ik aan een kortingscode?

    Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief ontvang je een mail met daarin een kortingscode voor eenmalig 5% korting op jouw bestelling.

    Ook vind je in onze nieuwsbrief af en toe acties met kortingscodes.

    4.2 Waar moet ik mijn kortingscode invullen?

    Heb je een kortingscode ontvangen? Vul deze dan in bij het afrekenproces in je winkelmandje. De korting of actie wordt dan gelijk toegepast in je winkelmandje.

    4.3 Ik heb mij aangemeld voor de nieuwsbrief. Waarom heb ik geen kortingscode ontvangen?

    Bedankt voor de aanmelding! Vervelend dat je nog geen mail hebt ontvangen.

    Waarschijnlijk is deze nog onderweg, dit kan helaas even duren.

    Mocht je over 30 minuten nog geen mail hebben ontvangen, dan raden wij je aan om jouw spambox te controleren.

    Tref je daar ook geen mail? Dan helpen wij je graag via [email protected]!

    4.4 Waarom doet de kortingscode het niet?

    Dit kan verschillende redenen hebben:

    • Je hebt een typfout gemaakt. Wij adviseren je om de code direct uit de mail te kopiëren en te plakken in je winkelmandje.
    • De code is verlopen. Controleer of de code nog geldig is.
    • Het minimale bestelbedrag is niet bereikt.

    Mocht dit allemaal niet geval zijn, mail dan naar [email protected]!

    4.5 Kortingscode toegepast en toch verzendkosten betalen

    Gratis verzenden geldt boven een bedrag van EUR 45,- 
    Gebruik je een kortingscode? En wil je in aanmerking komen voor gratis verzenden? Zorg er dan voor dat het bedrag na de korting hoger is dan EUR 45,-. 

    Prijzen

    5.1 Waarom staan er geen adviesprijzen meer bij de producten?

    Voorheen vond je bij alle producten op Kiesrijk.nl een adviesprijs, zoals bij veel andere webshops ook het geval is. Wij hebben ervoor gekozen om voortaan geen adviesprijs meer bij onze producten te zetten. We laten de vaste lage prijs zien die we voor ieder mondverzorgingsartikel hanteren. Zo zie je meteen in één oogopslag wat onze prijs is. Dat maakt het een stuk duidelijker voor iedereen.

    Vacatures

    6.1 Hebben jullie vacatures openstaan?

    Wil jij bijdragen aan het mede mogelijk maken van goede mondverzorging? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.

    Onze openstaande vacatures vind je hier.