0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Levertijd & Verzenden

    Levertijd

    Op werkdagen voor 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden

    Wij verwerken je bestelling zo snel mogelijk wanneer de betaling is voldaan. 

    Bestel je op werkdagen voor 16:00 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons verzonden. Dit betekent veelal levering de volgende werkdag. Voor de bezorging van de bestelling zijn we afhankelijk van onze bezorgpartners. Hier hebben wij helaas geen invloed op. 

    Is een product
    wat je wilt bestellen niet of niet voldoende op voorraad? Stuur ons een e-mail en wij gaan kijken naar de mogelijkheden. 

    Verzenden

    Bezorging vindt plaats op het door jou opgegeven adres. Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct aanleveren van de adresgegevens.
    Postbusadressen zijn uitgesloten.

    Voor het verzenden/bezorgen van jouw bestelling maakt Kiesrijk gebruik van PostNL. Bij bestellingen die verzonden worden met pakketpost ontvang je een Track & Trace code.

    Verzendkosten
    Op de afrekenpagina kun je zien wat de verzendkosten zijn voordat je definitief een bestelling plaatst. 

    Nederland
    Bestellingen vanaf 49 euro worden gratis thuisbezorgd, daaronder:

    * 3.95 euro voor alle bestellingen die door de brievenbus passen. We versturen met PostNL. Levertijd 1 tot 2 (bezorg)dagen. 

    * 5.95 euro pakketpost PostNL. Bestelling wordt thuisbezorgd of kies ervoor om deze bij een PostNL-punt op te halen. Levertijd 1 tot 2 (bezorg)dagen.

    België
    Bestellingen vanaf 75 euro worden gratis thuisbezorgd, daaronder:

    * 7.95 euro. We versturen met PostNL. Levertijd 1 tot 2 (bezorg)dagen. 

    Vertraagd pakket
    Zo’n 95% van alle bestellingen wordt binnen 2 werkdagen afgeleverd. Helaas komt het ook voor dat een pakket wat langer onderweg is. Wij hebben, vanaf het moment dat jouw bestelling onze shop verlaat, geen invloed meer op de bezorging. Het enige wat wij kunnen doen bij een vertraagd pakket is, net als jij, geduldig afwachten. Onze ervaring is dat een vertraagd pakket vrijwel altijd alsnog bezorgd wordt, soms zelfs nog tot een week na het opsturen. Wij kunnen pas een onderzoek bij PostNL instellen als een pakket 5 dagen of langer onderweg is en niet is afgeleverd. Vanaf dat moment kan er sprake zijn van vermissing. Zie hieronder voor meer informatie over de procedures rondom vermissingen. 

    Vermist pakket
    Helaas gebeurt het soms dat een pakket vermist raakt. Ook komt het voor dat een pakket door de vervoerder wel als afgeleverd wordt gemeld, maar dat jij niets hebt ontvangen. Hele vervelende situaties, waar echt helemaal niemand om vraagt en al helemaal niet blij van wordt. Van een vermissing is pas sprake als een pakket 5 dagen of langer onderweg is.

    Wij stellen altijd alles in het werk om een vermissing naar volle tevredenheid op te lossen en jou als consument schadeloos te stellen. Maar we hebben hierbij ook wat dingen van jou nodig:

    • Als eerste vragen we je om ons in de gelegenheid te stellen om te onderzoeken wat er is gebeurd met je bestelling, en hierin medewerking te verlenen en begrip te tonen. Wij zijn in grote mate afhankelijk van de procedures bij de vervoerder omtrent vermissingen;
    • Wij vragen je om altijd eerst navraag te doen bij je directe buren of zij mogelijk het pakket voor je hebben aangenomen. Deze vraag komt ook altijd vanuit de vervoerder bij een vermissingsonderzoek;
    • Levert die navraag niets op, dan kunnen wij een onderzoek laten instellen bij onze manager bij PostNL. Dit kan pas na 5 dagen. Regelmatig duikt een pakket namelijk nog ergens op. Wij kunnen deze wachttijd van 5 dagen niet beïnvloeden, dit is policy vanuit de vervoerder;
    • Om het onderzoek in te kunnen stellen hebben wij een ondertekende ontvangersverklaring van je nodig. Hierop verklaar je formeel het pakket niet te hebben ontvangen. Wij sturen jou dit formulier, jij retourneert het ook weer aan ons. Wij sturen het vervolgens naar de vervoerder. Zonder dit formulier kunnen wij geen onderzoek in laten stellen en de vermissing dus ook niet voor je oplossen. Oftewel: zonder dit formulier is er geen passende oplossing mogelijk;
    • Na ontvangst van het formulier wordt door de vervoerder een onderzoek ingesteld. Zij zullen o.a. bij de chauffeur of bezorger navraag doen. Hoe lang dit onderzoek duurt wisselt van enkele dagen tot enkele weken. Wij hebben hier geen invloed op.
    • Als het pakket niet meer wordt gelokaliseerd, dan ontvang je vanuit ons een terugbetaling of een nieuwe levering van je bestelling. De keuze tot terugbetaling of opnieuw leveren ligt te allen tijde bij ons;
    • Wij gaan pas over tot terugbetaling of een nieuwe levering na afronding van het onderzoek door de vervoerder. Dit betekent in de praktijk dat je soms dus enkele weken moet wachten op volledige afhandeling van je bestelling;
    • Bij vermoeden van fraude of onjuiste/onvolledige informatieverstrekking behouden wij ons het recht voor toekomstige bestellingen zonder opgaaf van reden te annuleren. Bij aantoonbare fraude doen wij altijd aangifte bij de politie.

    Goed om te weten: bij het plaatsen van je bestelling ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden, waar deze bepalingen omtrent vermissingen onderdeel van zijn.


    Bestelling kapot of incompleet? 

    Is je bestelling kapot of incompleet aangekomen? Of heb je een andere klacht? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto mee ter beoordeling (inclusief verzendverpakking). We komen er zo spoedig mogelijk bij je op terug. 


    Bestelling komt retour

    Bij weigering/verkeerd adres/retour afzender en niet afgehaald worden de gemaakte kosten bij je in rekening gebracht. Wil je het opnieuw verstuurd hebben? Dat kan, middels een betaalverzoek kun je de kosten voldoen. Liever bestelling annuleren? Dan halen we onderstaande kosten van het terug te betalen bedrag af. 
    Nederland: Voor envelop 3.45 euro, voor brievenbuspakje 3.95 euro en pakket 5.95 euro. 
    België: 7.95 euro