0
Sluiten
Categorieën
Filters

    Klantenservice

    Als je vragen of opmerkingen heeft of adviezen nodig hebt, vul dan onderstaand formulier in. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

    Veelgestelde vragen

    Black Friday

    1.1 Hoe lang loopt de Black Friday-actie?

    De aanbiedingen lopen tot en met maandag 1 dec 2025, of zolang de voorraad strekt.

    1.2 Heb ik een kortingscode nodig?

    Jazeker, de code is BF5%. Vergeet deze niet toe te passen in de winkelwagen. Kan niet achteraf verrekend worden. 

    1.3 Kan ik artikelen achteraf toevoegen aan mijn bestelling?

    Nee, dit is niet mogelijk. Plaats in dat geval een nieuwe bestelling.

    1.4 Kan ik meerdere kortingscodes combineren met Black Friday-kortingen?

    Nee, kortingscodes zijn niet te combineren met Black Friday-deals.

    1.5 Ik ben de kortingscode vergeten..

    We kunnen deze niet achteraf nog verrekenen

    1.6 Waarom is mijn bestelling nog niet verzonden?

    Tijdens Black Friday is het extreem druk bij ons magazijn. Hierdoor kan het langer duren dan normaal voordat je bestelling wordt verwerkt en verzonden. Onze medewerkers doen hun uiterste best.

    1.7 Kan mijn pakket vertraging oplopen bij PostNL?

    Ja, vanwege de landelijke piek kan de bezorging langer duren dan je gewend bent. PostNL heeft rond Black Friday altijd extra vertraging. Zie ook: Vertraging PostNL

    1.8 Krijg ik een track & trace?

    Ja. Zodra je bestelling is verpakt en aangeboden bij PostNL ontvang je automatisch een track & trace-link per e-mail.

    1.9 Wordt mijn bestelling in één keer geleverd?

    Ja, we verzenden bestellingen altijd compleet, tenzij anders vermeld.

    Bestellen

    2.1 Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

    Nee, je kunt ook bestellen als gast.

    2.2 Ik ontvang geen bevestigingsmail. Wat nu?

    Controleer je spamfolder. Soms is het e-mailadres verkeerd ingevuld. Mail ons gerust — we kijken het direct na.

    2.3 Ik zie geen afhaalpunten in de checkout. Hoe kan dat?

    Afhaalpunten worden alleen getoond als je bestelling als pakket wordt verzonden. Voor brievenbuspakjes is deze optie niet beschikbaar.

    LET OP: Je kan niet zelf het adres van een afhaalpunt invullen. 

    2.4 Mijn betaling is niet gelukt. Hoe kan ik mijn bestelling alsnog afronden?

    Is de betaling van je bestelling niet gelukt en wil je alsnog je bestelling afronden? Via je account kun je je bestellingen zien en alsnog betalen met iDEAL.

    Heeft u geen account? Dan kun je via [email protected] een betaalverzoek aanvragen.

    Let op! Dit geldt niet voor orders via Afterpay en Billink. In dat geval kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen.

    2.5 Kan ik achteraf betalen?

    Ja, via Riverty. Zij voeren hun eigen controles uit. Dit staat los van Kiesrijk.nl

    2.6 Mijn winkelmandje is leeg na inloggen

    Dit gebeurt soms door browser-instellingen of als je een andere sessie gebruikt. Probeer je cookies toe te staan.

    2.7 Kan ik mijn afleveradres nog wijzigen?

    Alleen zolang je pakket nog niet verwerkt is. Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail.

    2.8 Kan ik telefonisch bestellen?

    Nee, bestellen kan alleen via de webshop.

    2.9 Wachtwoord vergeten?

    Gebruik “wachtwoord vergeten” in het inlogscherm.

    2.10 Hoe verwijder ik mijn account?

    Stuur ons een verzoek per e-mail.

    2.11 Hoe maak ik een account aan?

    Door een account aan te maken, kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, je bestelling bekijken en volgen en meer.

    Een account aanmaken kan hier.

    2.12 Wat zijn de betaalmethoden?

    Betalen kan op de volgende manieren:

    • iDEAL
    • Afterpay, achteraf betalen via digitale factuur
    • Billink, achteraf betalen via digitale factuur
    • Visa/Mastercard
    • Apple Pay
    • Mistercash/Bancontact (Belgische klanten)

    Voor meer informatie zie hier.

    2.13 Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, alle prijzen op Kiesrijk.nl zijn inclusief BTW, volgens het Nederlandse tarief. De BTW bedragen worden gespecificeerd op onze facturen.

    2.14 Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres, kan dat?

    Jazeker, dat is geen probleem!

    Koop je iets voor je bedrijf of wil je iemand een mondverzorgingsproduct cadeau doen? In het betalingsproces kun je kiezen voor een ander afleveradres dan het factuuradres.

    LET OP: Je kan niet kiezen voor een afhaalpunt door zelf het adres in te vullen. Dit kan alleen als de website het aangeeft dat het op een afhaalpunt geleverd kan worden. 

    2.15 Hoe gaat Kiesrijk om met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij respecteren de privacy van al onze klanten.

    De gegevens die je ons versterkt zullen vertrouwelijk worden behandeld in een veilige omgeving. In deze privacyverklaring lees je waarvoor we jouw gegevens nodig hebben en gebruiken.

    Levertijden & Verzenden

    3.1 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 worden geplaatst, worden dezelfde dag verzonden.

    3.2 Vanaf welk bedrag is verzending gratis?

    Gratis verzending vanaf €59, na aftrek van eventuele korting.

    Voor België, vanaf €75, na aftrek van eventuele korting.

    3.3 Hoe snel wordt mijn bestelling bezorgd?

    PostNL bezorgt in 95% van de gevallen de volgende werkdag. Tijdens drukke periodes (bijv. Black Friday) kan dit langer duren.

    3.4 Wat zijn de verzendkosten?

    Voordat je definitief een bestelling plaatst, kun je op de afrekenpagina zien wat de verzendkosten zijn.

    Nederland:

    • Bestellingen vanaf €59,- worden gratis thuisbezorgd
    • €3,85 voor alle overige bestellingen die door de brievenbus passen
    • €5,95 voor alle pakketten (thuisbezorgd of kies voor afhalen bij een PostNL-punt)

    Alle bestellingen worden verstuurd met PostNL.

    België

    Bestellingen vanaf 75 euro worden gratis thuisbezorgd, daaronder:

    * 7.95 euro. We versturen met PostNL. 

    3.5 Waar blijft mijn bestelling?

    Bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 17:00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden.

    Bestellingen die vrijdag na 17:00 geplaatst zijn, worden op maandag verzonden.

    Dit betekent veelal dat je jouw bestelling de volgende werkdag al in huis hebt.

    Voor de bezorging van de bestelling zijn we afhankelijk van onze bezorgpartners. Het komt helaas wel eens voor dat PostNL enkele dagen later bezorgd. Dit vinden wij heel vervelend. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Naar verwachting wordt je bestelling op korte termijn alsnog bezorgd.

    3.6 Mijn bestelling is incompleet of kapot aangekomen.

    Is je bestelling kapot of incompleet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice en stuur een foto mee ter beoordeling. We helpen je zo spoedig mogelijk via [email protected].

    Ook voor andere vragen of klachten kun je mailen naar onze klantenservice.

    3.7 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    Jazeker!

    Het is geen probleem om je bestelling op te halen. Dit kan op ons adres in Dongen (Noord Brabant).

    Tijdens het afrekenproces kun je kiezen voor de verzendoptie 'afhalen in Dongen'. Je ontvangt dan een mail met daarin het adres.

    Ook kun je er bij Pakketpost voor kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt bij jou in de buurt. 

    3.8 Verzenden jullie ook naar het buitenland?

    Jazeker, wij verzenden ook naar België.

     

     

    3.9 Past mijn bestelling door de brievenbus?

    Veel ragers, floss en kleine producten passen door de brievenbus. De checkout toont automatisch of jouw bestelling als brievenbuspakje verzonden kan worden.

    3.10 Waarom klopt mijn Track & Trace niet?

    PostNL scant soms te vroeg. Een pakket staat dan al als “bezorgd” of “morgen bezorgd”, terwijl het nog in behandeling is. De bezorger heeft daarna nog 5 werkdagen om te bezorgen.

    3.11 Track & Trace zegt ‘bezorgd’, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

    Controleer:

    • Bij buren

    • Je videodeurbel/camera

    • Of het adres klopt in je bestelbevestiging

    • Via de contactknop in Track & Trace kun je de bezorger direct bereiken
      In 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog binnen enkele dagen geleverd. Na 7 dagen kunnen wij een onderzoek starten.

    3.12 Ik zie geen afhaalpunten in de checkout. Hoe kan dat?

    Afhaalpunten worden alleen getoond als je bestelling als pakket wordt verzonden. Voor brievenbuspakjes is deze optie niet beschikbaar.

    3.13 Kan ik mijn pakket laten afleveren bij een pakketautomaat?

    Ja, als je bestelling als pakket wordt verzonden en deze optie beschikbaar is via PostNL.

    3.14 Kan ik mijn bezorgmoment aanpassen?

    Ja, dit kan via de PostNL-app.

    Retourneren

    4.1 Hoe kan ik een product retourneren?

    Hoe kan ik een product retourneren?

    4.2 Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

    Wij behandeling jouw retour binnen 3-5 werkdagen na aflevering.

    Wij controleren of de producten inderdaad ongebruikt en ongeopend zijn.

    Vervolgens storten wij het retourbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening.

    4.3 Wat is het retouradres?

    Kiesrijk.nl

    Eindsestraat 4B

    5105 AC Dongen

    4.4 Hoelang heb ik om te retourneren?

    14 dagen na ontvangst.

    4.5 Kan ik ruilen voor een andere maat rager?

    Nee, stuur de verkeerde rager aan ons retour en bestel de juiste maat via de webshop. 

    4.6 Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

    Excuses! Stuur ons een foto, dan lossen we het direct op.

    4.7 Ik mis producten in mijn bestelling

    Laat het ons weten en voeg een foto toe van de inhoud.We lossen het dan zo snel mogelijk op.

    Kortingscodes

    5.1 Kan ik kortingscodes combineren?

    Nee, één code per bestelling.

    5.2 Hoe kom ik aan een kortingscode?

    Meldt je aan voor onze nieuwsbrief, dan ben je als eerste op de hoogte van aanbiedingen en kortingen. 

    5.3 Waar moet ik mijn kortingscode invullen?

    Heb je een kortingscode ontvangen? Vul deze dan in bij het afrekenproces in je winkelmandje. De korting of actie wordt dan gelijk toegepast in je winkelmandje.

    5.4 Waarom doet de kortingscode het niet?

    Dit kan verschillende redenen hebben:

    • Je hebt een typfout gemaakt. Wij adviseren je om de code direct uit de mail te kopiëren en te plakken in je winkelmandje.
    • De code is verlopen. Controleer of de code nog geldig is.
    • Het minimale bestelbedrag is niet bereikt.

    Mocht dit allemaal niet geval zijn, mail dan naar [email protected]!

    5.5 Kortingscode toegepast en toch verzendkosten betalen

    Gratis verzenden geldt boven een bedrag van EUR 59,- 
    Gebruik je een kortingscode? En wil je in aanmerking komen voor gratis verzenden? Zorg er dan voor dat het bedrag na de korting hoger is dan EUR 59,-. 

    Prijzen

    6.1 Waarom staan er geen adviesprijzen meer bij de producten?

    Voorheen vond je bij alle producten op Kiesrijk.nl een adviesprijs, zoals bij veel andere webshops ook het geval is. Wij hebben ervoor gekozen om voortaan geen adviesprijs meer bij onze producten te zetten. We laten de vaste lage prijs zien die we voor ieder mondverzorgingsartikel hanteren. Zo zie je meteen in één oogopslag wat onze prijs is. Dat maakt het een stuk duidelijker voor iedereen.

    Vacatures

    7.1 Hebben jullie vacatures openstaan?

    Wil jij bijdragen aan het mede mogelijk maken van goede mondverzorging? Wij zijn regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.

    Onze openstaande vacatures vind je hier.

    Contact & Service

    8.1 Hoe kan ik jullie bereiken?

    Via e-mail: [email protected]. We reageren meestal binnen 24 uur.

    8.2 Waarom kan ik jullie niet telefonisch bereiken?

    We werken vooral digitaal zodat we sneller en beter kunnen helpen. Daarom hebben we geen telefonische service.

    8.3 Hoe snel reageren jullie?

    Binnen 24 uur op werkdagen.

    8.4 Hoe dien ik een klacht in?

    Mail ons en we lossen het graag met je op.

    8.5 Kan ik advies krijgen over producten?

    Ja, mail ons gerust — we denken graag mee. Of gebruik onze Keuzehulp.